Mijn avontuur in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Ilse Stronks - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Ilse Stronks - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in Nieuw Zeeland

Mijn reis zal gaan naar Nieuw Zeeland, een land dat door velen word beschreven als het mooiste ter wereld. Zulke uitspraken neem ik niet zomaar voor waar aan dus ik besloot te gaan ontdekken of het waar is ;) Ik hoop daar bewijzen voor te kunnen meenemen: mooie foto's maken is een belangrijk doel van mijn reis. 2 maanden heb ik de tijd om dit mooie land te bewonderen.

Recente Reisverslagen:

21 April 2014

Relax, nothing is under control

30 Maart 2014

Van zeehond tot gorilla

15 Maart 2014

No sandfly no cry

27 Februari 2014

Het echte NZ: natuur en touristische attracties

17 Februari 2014

Vakantiegevoel: aan!
Ilse

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7870

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 08 April 2014

Mijn avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: